Vandaag geopend van 08:00 - 17:00

T-scan ®3

Tandartspraktijk Brandebeemd maakt gebruik van de moderne T-Scan®. Met dit instrument kan de tandarts een erg nauwkeurige scan maken van uw beet. Aan de hand van de resultaten van de T-Scan kunnen wij onder meer in één oogopslag zien welke tanden bij u het meest belast worden. De T-Scan werkt veel nauwkeuriger dan het articulatiepapier dat veel andere tandartsen nog gebruiken.

Veelvoorkomende klachten die het gevolg zijn van een onjuiste beet:

• Stijve kaken
  • Gevoeligheid van de tanden
  • Nek- of rugpijn

Meer informatie over de T-scan

Wilt u direct meer informatie of een afspraak maken met Tandartspraktijk Brandebeemd? Neem dan contact met ons op.

076 – 541 0045

U kunt zich ook direct aanmelden als nieuwe patiënt door het inschrijfformulier in te vullen.

Nauwkeurige 2D en 3D weergave van uw beet

De T-Scan wordt via een USB-aansluiting aangesloten op een computer. Op het beeldscherm van de computer wordt vervolgens een helder 2D en 3D beeld gegenereerd van uw beet (zie de afbeelding hier onder).

De T-Scan is onder meer te gebruiken voor:

• Restauratieve tandheelkunde: de T-Scan geeft bijvoorbeeld precies aan welke knobbels een te hoge kracht ondervinden en welke te vroeg worden belast.
  • Onbegrepen pijnklachten en tandgevoeligheid: door een verstoorde occlusie of articulatie te herstellen kunnen pijnklachten eenvoudig worden opgelost.
  • Implantologie: door de T-Scan kunt u overbelasting van implantaten vermijden.
  • Orthodontie: de T-Scan zorgt voor een perfecte occlusie, met name bij de behandeling van volwassenen.

Wilt u meer weten over de T-Scan? Neem dan contact op met Tandartspraktijk Brandebeemd. Wij voorzien u graag van meer informatie.

Inschrijven als patiënt

Naam *